Amateur decor, bloggailuun hurahtanut

Mulla on uusi blogi. Mä ajattelin, että pitävätkö ihmiset mua täysin typeränä ja blogeihin hurahtaneena, jos mä tämän uuden blogin julkaisen. Sitten mä tajusin, että mähän olen juuri sellainen, ainakin blogeihin hurahtanut, luen sen jopa harrastuksiini. 

Mä pohdin pitkään, minkälaisen blogin mä haluaisin. Sen piti liittyä jotenkin muhun ja siihen mitä mä tykkään tehdä (Luovan aitan lisäksi) Aluksi ajattelin kädentaito-blogia (askartelua, piirtämistä, kutomista jne), mutta koska nämä harrastukset lukeutuvat minulla niihin, jotka saattavat unohtua viikoiksi, jopa kuukausiksi, niin tulin tulokseen ettei sen tyylisellä blogilla olisi tulevaisuutta. Sitten mä tajusin, mikä on lähellä mun sydäntä ja mistä jopa jokunen lukijakin voisi kiinnostua. Sisustaminen ja oma koti. Vastoin mun kuvablogivastaisuutta minulla on nyt blogi, jossa pääpaino on kuvissa, jotka liittyvät mun kotiin ja sisustamiseen. Niin kuin blogin nimikin sen kertoo, kyseessä ei ole ammattisisustaja, vaan puhdas amatööri, joka sisustaa mielensä mukaan. Lisäksi blogi on kirjoitettu Lontoon kielellä, joten pyydän anteeksi kaikkia niitä virheitä, joita teksti sisältää. 

Käykääpä vilkaisemassa Amateur decor-blogia.

Kommentit

  1. Olihan tuo pakko katsastaa ja pistin senkin nyt sitten seurantalistalle, kun vaikutti kuvat niin kamalan kivoilta ja sisustus oli joskus haaveammattina. :) Vaikutti oikein lupaavalta.

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti jatkossakin kuvat ovat kivoja, koska mun kamera on sanoutumassa hiljalleen irti työsopimuksesta. Itse kanssa joskus haaveilin sisustussuunnittelijan urasta, mutta sitten se vaikuttikin liian tekniseltä... mutta oon aina tykännyt pitää kotia hyvin sisustettuna, tietenkin oman maun rajoissa.

    Mulla alkaa blogit kohta pursuaan varmaan korvista ulos... tosin, tää oli viimeinen blogi jota alan kirjottaa. Saletisti! :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Sana vapaa!

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ol niingon gotonas!

Travel Always Finds a Way

Mary Kay

Janoon kuolemisesta

Tie pohjoiseen - Kun jäinen pohjoistuuli soi, itkee myös Saana