Vihdoin jotain konkreettista!

Ihanaa, että vihdoin tästä mun elämäntaparemonttini laihtumispuolen onnistumisesta on jotain konkreettista todistetta! Nyt mä ensimmäistä kertaa oikeastaan tajuan vasta itsekin, että mä olin pienenynyt. En paljoa, mutta vähän kuitenkin, ja se on pääasia!

Tilasin ennen joulua Ellokselta tulipunaisen juhlamekon joitain erityisiä specialbileitä varten, mutta petyin silloin pahasti, koska se ei rintojen kohdalta uponnut mun päälle. Nyt, kolme kuukautta myöhemmin, vaatekaappiani tonkiessani ja inventaariota tehdessäni tämä mekko osui mun käsiin. En siis koskaan palauttanut sitä, vaan jätin sen vaatekomeron henkariin roikkumaan motivaattorina saada kropasta niin timmi, että se tuohon mekkoon vielä joskus mahtuu. Jännittyneenä mä sitten pujottauduin mekon sisään ja aloin vetää sivuvetoketjua kiinni. Jos ei oteta huomioon vetoketjun juuttumista kankaaseen, se sujahti kiinni kuin rasvattu! Se mekko mahtui mun päälle! Ja kolme kuukautta sitten ei ollut toivoakaan... mieletöntä. Tämän innoittamana mä lähdin energiselle turbolenkille ja nyt on entistä parempi fiilis! 

Jostain kumman syystä mun paino ei ole laskenut viime aikoina juuri lainkaan, vaan se on jämähtänyt paikalleen.  Vaikka se vaa'an numero ei mitään kerrokaan siitä, miltä mä näytän. Peili on ehkä nykyisin mun parempi ystäväni, totuudenmukainen ystävä. Mä olen yrittänyt katsoa syömisiäni tarkemmin, mutta luulen tämä ilmiön kuitenkin johtuvan siitä, että suola on huidellut taas jossain käsittämättömissä määrissä ja ne useat litrat vettä ovat jääneet lyllymään jonnekin mun kehon uumeniin tämän vuoksi. Suolaa on siis edelleen liikaa. Mä en tiedä, mistä mä enää supistaisin ruokavaliotani. Mä en syö eineksiä juuri lainkaan. Mä en lisää koskaan ruokaan suolaa. Mistä se suola tulee?

Anteeksi kaikki, että mä olen taas arponut näitten blogieni ulkoasujen kanssa. Mä en vaan koskaan tunnu olevan tyytyväinen mihinkään. Mun mielestä on jotenkin kiva vaihdella erilaisia ulkoasuja ja olla luova. Tehdä räväköitä tai sitten leimejä taustoja. Saa nähdä kuinka kauan tämä taas kestää. 

Tästä onnistumisen sunnuntaista näkemisiin! Ciao!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Omaisten suusta kuultua

Suosikkikuvat TOP40

Bergamo Historic Gran Prix

Tie pohjoiseen - Kaunis Senjan saari

Kotimatka ja kolikkosuihkut