Ihanat ihanat mekot!

Kirjoittelin jo aiemmin tästä mun naisellisuushössötyksestä, mutta taisin unohtaa mainita uuden, intohimoisen rakkauteni eli mekot. Mä haluan mekkoja, satoja mekkoja. Tyylikkäitä, joka paikan mekkoja. Mekkoja juhlaan ja mekkoja arkeen. Mekkoja mekkoja mekkoja...! 

Mä en oikeastaan koskaan ole ollut mikään erityinen mekkojen ystävä. Mä en ole koskaan oikeastaan käyttänyt mekkoja, muuta kuin merkittävimmissä juhlallisuuksissa kuten omissa rippi- ja ylioppilasjuhlissa. Nyt mä kuitenkin olen sitten herännyt haikailemaan erilaisten mekkojen perään. Mä en tiedä, osaisinko mä edes käyttää mekkoja arjessa, mutta kaipa tuokin olisi vain tottumiskysymys. Ja johan se tukisi paljon mun päätöstä muuttua naisellisemmaksi! 

Mä olen pitkään jo etsiskellyt niin postimyynneistä kuin erilaisista vaateliikkeistäkin sopivia mekkoja. Hermoja on raastanut suuresti, sillä säädyllisiä ja samalla kivan näköisiä mekkoja on ollut vaikea löytää. Osasyynä mä pidän tätä mun 185 cm:n pituutta, mikä tarkoittaa sitä, että kaikki lyhyen malliset mekot ovat juuri ja juuri ylettäneet tuohon pakaroiden alapuolelle. Toisin sanoen nämä ovat kaikki olleet niitä mekkoja, joiden kanssa ei paljoa kumarrella ellei sitten halua kriittisten paikkojen vilahtelevan koko kansalle. Ja tätä siis en halua. Ne loput, pidemmän malliset mekot ovatkin sitten olleet toisesta ääripäästä: nilkkapituisia (siis ei, yöh!) makkarankuoria ("jihaa!"). Ei ei ei. Mä haluan mekon, joka ylttää korkeintaan hieman polven alapuolelle ja vähintään hieman polven yläpuolelle. Mekon, jossa voi liikkua.

Eilen osuin kultasuoneen. Selatessani erilaisia nettikauppoja eksyin ensimmäisen kerran moneen vuoteen halens.fi -sivustolle. Voi sitä onnen määrää, kun mekko-osiota selatessani tajusin, että OIKEANLAISIA MEKKOJA on OLEMASSA sittenkin! Kuola valuen klikkailin yksi toisensa jälkeen täydellisiä mekkoja, mutta harmittelin samalla, ettei tili anna periksi tilata kaikkia niitä ihanuuksia. Alla pieni kollaasi täydellisimmistä mekoista, joita sivustolta löysin. 

www.halens.fi
Suurin ongelmahan mulla kuitenkin liittyy tähän mun omaan kroppaan. Nämä mekot ovat ihania ja täydellisiä kuvassa esiintyvien mallien päällä. Musta tuntuu, että vaikka elämäntaparemontti onkin kaventanut mun muutamia senttejä, nämä mekot eivät ole mun vartalotyypin mekkoja. Nyyh. Jos puen näistä jonkun mekon päälleni, kuvittelisin suorastaan raiskaavani mekon ihanuuden tiehensä.

Aiemmin kuvittelen olleeni vartalotyyppi H:n ja O:n sekoitus. Melko tasapaksu pötkö siis, jolla maha oli onnistunut jostain kumman syystä (?) kasvamaan. Elämäntaparemontin myötä mä olen onnistunut muokkaamaan itselleni VYÖTÄRÖN. Se ei ole vielä se lopullinen eikä sitä huomaa ellen käytä vyötäröltä tiukkoja paitoja, mutta siellä se alku on! Sopusuhtaisen tiimalasi- eli X-vartalon malli! Mittani ovat tällä hetkellä 106-87-113 noin äkkiseltään mitattuna. Lisää erilaisista vartalotyypeistä täältä ja havainnollistava kuva tässä. Huolimatta tästä hiljalleen muotoutuvasta X-vartalosta, mulla on vielä suuri ongelma tuossa alavatsan kohdalla. Alavatsamakkarat kun eivät tahdo lähteä kävelemään, vaikka kuinka mä niitä yritän jumpalla ja liikkumisella pois ajaa. Siksi, vyötäröstä huolimatta, ylläolevat mekot eivät mun päällä kunniaa vielä toistaiseksi tee. 

Nyt kaipaisinkin lukijoiden vinkkejä tehokkaaseen alavatsamakkaroiden hävittämiseen! Vinkkejä satelemaan!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ol niingon gotonas!

Travel Always Finds a Way

Mary Kay

Omaisten suusta kuultua

Tie pohjoiseen - Kaunis Senjan saari