Tapasin viikko sitten baarissa erään tytön, joka oli ystäväni tuttu, tuttava tai... no, ystäväni joka tapauksessa ainakin tiesi tämän tytön. Tyttö vaikutti ihan mukavalle aluksi. Yhtäkkiä sain kuitenkin niin järjettömän lesboryöpytyksen niskaani, että ihan vieläkin vähän ärsyttää! Tyttö siis kertoi minulle tykkäävänsä tytöistä. Ei siinä mitään, ei minulla ole mitään tytöistä tykkääviä vastaan, mutta siinä kohtaa, kun sitä omaa lesbouttaan ja "erilaisuuttaan" aletaan jauhamaan, pyörittelemään ja tuomaan esiin joka helvetin keinoin, niin meikäläisen ärsytyskynnys alkaa alentua ja nopeasti!

Tyttö oli nuori ja humalassa ja saamieni tietojeni mukaan vastikään kaapista ulos tullut, siinä ehkä syy tytön innokkaaseen lesboutensa jakamiseen. Kai tyttö halusi hyväksyntääkin hakea. Mutta miksi, oi miksi tyttö teki sen niin, että meinasin ihan raivostua? Miksei tyttö voinut hyväksyä minun hyväksyntääni sillä, että kerran mielipidettäni asiaan kysyttyään olisi jättänyt koko aiheen, kun kerran tälle vastasin, ettei minua haittaa ja että jokainen tykkää mistä tykkää? Mutta ei, ei. Tytön piti sanoa ainakin miljoona kertaa vielä, että "ei sun tarvitse olla huolissas, en mä sua sillä silmällä katsele, vaikka lesbo olenkin. Älä ihmeessä huoli, sä olet ihan hyvä tyyppi, mutta en mä sua sillei katsele. Haittaako sua jutella mun kanssa, kun sä tiedät, että mä tykkään tytöistä? Haittaako se? Eihän se haittaa, kun mä en ole sua iskemässä!" Siis WTF? Miksi siitä piti tehdä niin iso haloo?

Sitten kysellään ja vatvotaan sitä, että seksuaalivähemmistöjä ei saa pitää erilaisina! Voin kertoa, että moneen tuollainen asenne kuin tapaamallani tytöllä ei johda mihinkään muuhun kuin juuri siihen, että homoja ja lesboja todellakin pidetään ERILAISINA! Kerta tuovat asian tuolla tavalla julki, oikein ERILAISUUTTAAN kailottaen koko maailmalle. Tällaiset yksilöt vähän sumentavat niiden NORMAALISTI käyttäytyvien seksuaalivähemmistöjen mainetta. Mediallekin kuuluu iso "kiitos" tästä homojen ja lesbojen erilaisuuden julki tuomisesta. Ainakin viime joulukuussa vatvottiin maan kohahduttavimpina uutisina sitä, kun itsenäisyyspäivän vastaanotolla oli siis HOMO- ja LESBOPAREJA, herranjumala...!


Suomen henkilökorttiuudistus närkästyttää, ja Iltalehti kruunaa tällä uutisellaan koko tämän mun ärsytyksen! Ilmeisesti näillä rasisminvastaisen kampanjan työntekijöillä ei ole YHTÄÄN  parempaa tai konkreettisempaa tekemistä kampanjassaan kuin kiinnittää huomiota näin epäolennaisiin asioihin! Tämä on nimittäin juuri sitä, mitä en voi sietää ollenkaan: sitä, että rasismia pitää oikein kaivamalla kaivaa kaikesta! Viime syksynä kirjoittelin vähän tästä samasta aiheesta, joten en nyt lähde sen enempää avautumaan enää. Täytyy vain sanoa, että ei ihmekään, että rasismia on niin paljon, kun jotkut kukkahattutädit sitä oikein lietsovat näillä mukatärkeilyillään!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Omaisten suusta kuultua

Suosikkikuvat TOP40

Bergamo Historic Gran Prix

Kotimatka ja kolikkosuihkut

Tie pohjoiseen - Kaunis Senjan saari