Olen elossa. Tarkoitan siis, jos joku on huolestunut, kun blogissa on ollut taas hetken aikaa vähän kuollutta. Täällä olen kuitenkin edelleen. Takana rankka viikonloppu ja siitä palautuminen on edelleen käynnissä. Oon kai tulossa jo vanhaksi, kun en kestä kahden päivän biletysputkea. Ainakin vielä näin tiistaiaamu tuntuu jotenkin ylitsepääsemättömän rankalle.

Olisi jälleen aika palata terveellisiin elämäntapoihinkin, kun tuo viikonloppu meni miten meni. Viina virtas ja ravinto koostui lähinnä grilliruuasta. Ehkä raskas olo voi myös johtua siitä. Mulla oli kuitenkin heinäkuun ajan tiukka kuntokuuri päällä, jonka onnistuin yllättävän hyvin pitämään ojennuksessa. Muutama lipsahdus mahtui joukkoon, mutta aika hyvin onnistuin korjaamaan tilannetta aina seuraavina päivinä. Olen melko yllättynyt, että onnistuin pitämään kirjallisen suunnitelman. Se ei yleensä onnistu.

Peilikuva ei muuttunut tämän heinäkuun aikana. Paino tippui noin kilon. Mun mielestä on edelleen ihmeellistä, miten mun paino on voinut tippua niin paljon, mutta peilikuva vain pysyy ja pysyy... sangen omituista. No, syksy on tulossa; sen pystyy haistaan jo ilmasta ja tietynlaisesta auringonpaisteesta. Syksy on mulle uusien tuulien aikaa, joten eiköhän tämä tästä vielä parempaan suuntaan muutu!

Koska odotan jo syksyä, tuota ihanaa ja kaunista lempparivuodenaikaani, ajattelin jakaa teidän kanssa muutaman joskus muinoin räpsimääni valokuvaa syksystä (kuvia klikkaamalla ne voivat näyttää vähän paremmilta!).




Mutta ei mulla nyt muuta. Kunhan ilmotin jälleen itsestäni "huolestuneille" lukijoille...

Kommentit