Vaate- ja koruhömpötyksiä!

Post number 200 and I feel pretty, oh, so pretty...

Mä en oikein tiedä, sotiiko tämä blogipäivitys kovastikin mun periaatteitani vastaan, mutta kirjoitanpahan nyt kuitenkin. Oikeastaan tässä tulee olemaan kaikki ihan pielessä: kuvia ja vieläpä "turhanpäiväisyyksistä"!

Toisaalta, mä olen puhunut paljon mun kohentuneesta itsetunnosta ja tämänhän voisi luokitella osittain siihen asiaan kuuluvaksi. Johan mä kerroin teille käyttämästäni kosmetiikasta, koska sen merkitys mun olemisessa on kasvanut aivan hirvittävän paljon tän "uuden" minäni myötä. Samoin on käynyt mun vaatetukselle. Mulla on takaraivossa sellainen pieni ajatus, että mä olen nainen, mä olen pirun hyvännäköinen ja vahva nainen ja siten mun kuuluu pukeutuakin. Tyyli saattaa olla toki vielä hukassa, vaikka musta tuntuukin, että mä olen sekoitus vähän kaikkea. Tästäkin huolimatta, mä pyrin nuorekkaaseen naisellisuuteen.

Osa yksi, tämän nuoren naisen lempparitakkeihin, kenkiin ja asusteisiin!


Navy blue on oikeastaan aina ollut eräänlainen inhokkiväri. Nyt mulla on kuitenkin kaikkien aikojen ihanin takki ikinä ja minkäs muunkaan värinen se onkaan kuin laivaston sininen?

Ostin takin keväällä Vero Modasta, en muista sen hintaa, mutta se oli pitkään aikaan ehkä paras ostokseni. Kesällä ei tullut takkia juurikaan käytettyä lämpimien säiden vuoksi, mutta näin syksyisin vähän paksumman paidan kanssa tuo on ihana.

Takki on tämmöiselle X-vartaloa hipovalle keholle juuuuuurikin täydellinen!

Huivit ovat tärkeitä mulle. Mulla on laatikollinen huiveja. Kuvassa (klikkaamalla näkee paremmin! Pätee kaikkiin pikkukuviin, btw...) näkyy viisi ehdotonta suosikkia ja mun ihana kirppis-pipa! Huiveja olen haalinut sieltä täältä, H&M:ltä, Indiskasta, kirppikseltä...




Nahkatakki on myös tärkeä. Se on paksu, joten sitä voi käyttää melkeinpä läpi vuoden (ei kuitenkaan kylmimmillä tai kuumimmilla keleillä). On täysin eri asia sitten, sopiiko tuo lyhyen mallinen nahkatakki mun päälle. Mielestäni se toki voisi olla imartelevampikin, koska vyötärö ei juurikaan siinä korostu, mutta... se on mun suuri rakkaus, joten ei kiinnosta.

Tässä on jotain rokahtavaa, vähän niin kuin kaikissa nahkatakeissa. Tilattu vuosi sitten Elloksen postimyynnistä.





Nämä Tapaksen korolliset kävelykengät (?) ovat aivan tuore tapaus mun kenkäkokoelmassa. Itseasiassa ostin ne eilen Mekasta enkä ole vielä kerennyt niitä käyttää. Mähän olen aika pitkä ihminen, sellainen metri ja 85cm. En mä oikeastaan juuri koskaan ole korkokenkiä kamalasti käyttänyt, mitä nyt baarissa on tullut hoiputtua. Tänäsyksynä korot ovat saavuttaneet ihan mun kokopäiväisen huomion. Ennen mä ajattelin, etten mä voi käyttää korkoja, koska mä olen muutenkin niin helkkarin pitkä. Nykyään mua ei juurikaan kiinnosta, kiinnittääkö mun pituus ihmisten huomion. Korot jos mitkä ovat naiselliset! Nämäkin ihanuudet saavat varmasti osansa mun arkikäytössä!

No, näistä kengistä huomaakin heti, että ne ovat olleet ahkerassa käytössä viime aikoina. Näitä E-spiritin kenkiä olen käyttänyt lähes joka päivä viimeisen kuukauden aikana. Harmittaa ihan vietävästi, että ne ovat noin päässeet kulumaan. Ihan kaduttaa, että tällaiset helmet joskus vein räkäisen baarin lasinsiruja kylpevälle tanssilattialle...
Tässä pariskunnassa ei ole korkoa, mutta se ei toki vähennä niiden arvoa. Näillä pohjepituisilla saapikkailla alkaa olla ikää jo ehkä kolmisen vuotta, mutta edelleen, kaikista kolhuistaan huolimatta mä en suostu näistä luopumaan. Toisesta parista on jo aikaa sitten irronnut sisäkangas, mutta saksin sen itse niin, ettei se häiritse kengän käyttöä. Hameen ja pillilahkeisten farkkujen kanssa perfekto! Tuovat hitusen rokkihenkeä olemukseen.



Ja sitten mun KORUT, kaiken naisellisuuden lähde, joita ilman en lähde enää ikinä mihinkään. Tai siis... en mä niitä kaikkia kerralla käytä... hö hö. Se mitä käyttöön asti päätyy, riippuu vaatteista ja muusta ulkoisesta olemuksesta tai ainakin siitä, miltä sattuu tuntumaan.

Sydänkoru joululahja isältä, rannekoru joululahja henkilöltä X, kaulaketju mummin peruja.

Turkoosit kaulakorut Bijou Brigittesta (Koskikeskus).

Kalevalan sormus ylioppilaslahjana saatu, helmisormus ostettu liikkeestä X, samoin mun ehdottomat suosikki korvikset, nuo laatat ja puusydäimet.


Kiitos, että sain hömpöttää teille (ja kuluttaa samalla tappavan hitaasti ryömivää aikaa!).

Kiitos myös siitä, että olette jaksaneet minua jo 200:n blogipäivityksen ajan. Pysykää kanavalla jatkossakin :)

Kommentit