I'm so excited, and I just can't hide it (GoGo!)

Kävin äsken kirjoittamassa kokoaikajäsenyys-sopimuksen GoGo Hermian kanssa.

Kokojäsenyys tarkoittaa sitä, että minulla on käytössä kaikki GoGo:n palvelut ihan milloin vaan, kun pulju vain on auki. Jos olisin ollut hieman vähemmän saamattomampi, olisin saanut jäsenyyden hintaan 55e/kk, mutta koska Kauppakeskus Duon ennakkomyyntipisteet jotenkin lipuivat mun ohitseni (tai siis minä livuin niiden ohitse), sopimuksessa lukee nyt 60e/kk. En voi kuitenkaan sanoa, että tämä nyt kovastikaan enää harmittaisi, sillä ensimmäinen visiittini GoGo:ssa jätti melkein jäljen sydämeen. Siitä minä varmaan maksaisin vaikka tonnin kuussa (no ei nyt ihan)!

Niin kuin otsikosta voi jo päätelläkin, olen siis melko innoissani tästä uudesta hintavasta jäsenyydestäni GoGo:lle. Tietysti kaikki näyttää uutena ja tuoreena hienolta ja siistiltä, mutta tämän ihkauuden GoGo:n tilat, kuntosali ja kaikki mahdollinen näyttivät todella raikkaalle ja luokseen kutsuvalle. Tuli ihan sellainen olo kuin olisi kotiinsa tullut (ja tätä en muuten laiskimpina vuosinani olisi ikinä uskonut suustani päästävän, kun kyseessä on kuitenkin liikuntakeskus!). Henkilökunta oli ystävällistä ja avointa. Mahtavaa! Toistaiseksi ainakin tuntuu siltä, että tässä saattoi olla vuoden 2012 paras päätös, jonka olen tehnyt!
Uudenkarhea jäsenkortti. Olen kasvoton kuntoilija.
GoGo:lla on tarjota asiakkaalleen vaikka mitä! Monipuoliset ryhmäliikuntatunnit bodypumpista zumban ja muiden tanssien kautta pilatekseen - ja paljon muutakin! Käytössä on kuntosali viimeisen päälle, muut Tampereen alueen GoGo:t (GoGo Parkin squash-kentät) sekä personal training, solariumit ja ja ja... iih, mä en kestä!

Taidankin tästä mennä varaamaan itselleni ensimmäisen tunnin ensi viikolle. Millähän sitä alottaisi, bodypumpilla vai jollain tanssilla? Tanssihan mua on liikuntamuotona kiinnostanut jo pitkään...

P.S. Mulla alkaa olla kohta liikaa liikuntaharrastuksia. Miten hitossa mä yhdistän kolmivuorotyön ja sulkapallon, lenkkeilyn, hiihdon ja GoGo:n?! Kenties mä korvaan tuon perinteisen lenkkeilyn hiihdolla näin talviaikaan. No, entäs, kun uimassakin tekisi mieli käydä?

Voi, uskomattomia ongelmia, joita en koskaan olisi uskonut itselläni olevan...

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ol niingon gotonas!

Travel Always Finds a Way

Mary Kay

Omaisten suusta kuultua

Tie pohjoiseen - Kaunis Senjan saari