Uusia (treeni)vaatteita!

Tiedättekö sen itsevarmuuden ja hyvän olon tunteen, kun päällä on mukavat ja hyvinistuvat vaatteet? Tämähän ei siis pelkästään päde tavallisten arkivaatteiden kanssa, vaan myös treenivaatteiden kanssa. Vaikka blogini pyrkii välttelemään kaikkea turhanpäiväistä hömpötystä, mun on pakko jakaa teidän kanssanne eiliset ostokseni Stadiumista.

GoGo:lla käymisen innostusta ei toki ole laskenut mun vanhat ja ryysyiset treenivaatteet, mutta ai että, miten olikin kiva mennä eilen tuplatreeniin ihan uudet ja komeet treenivaatteet päällä! 45 minuutin zumba ja päälle tunnin bodypump luonnistui aivan uudella innolla ja tomeruudella kuin aikaisemmin. Vaikka GoGo onkin mulle nykyisin kuin toinen koti (heh), ensimmäistä kertaa eilen mä tunsin vähän niin kuin kuuluvani joukkoon uusine kamppeineni.
BTW! Uskotteko, jos väitän kuvassa esiintyvän nallen olevan 24 vuotta vanha?
Jotta tässä ei nyt täysin unohdettaisi elämää kuntoilun ulkopuolella, ajattelin hehkuttaa teille ihan tavallista vaatekauppaa, joka eiliseen asti oli meikäläiselle täysin tuntematon (ehkä muodin orjallisille seuraajille tämä on jo tuttua...). Koska Tampereen Koskikeskuksessa on tehnyt remonttia viimeiset... no, kauan, en ollut aikaisemmin törmännyt rakennustyömaan uumeniin avattuun PROMOD-vaateliikkeeseen. Liike on kuulemma avattu jo elokuussa, mutta rakennustöiden takia olen varmasti huomaamattani kävellyt liikkeen ohi.

Sillä jos mä olisin liikkeen aikaisemmin huomannut, eilinen ei olisi ollut ensimmäinen kerta ostoksilla tuossa kyseisessä vaatepuodissa! Tuo hieman retrohenkinen vaatekauppa vei mun sydämen kokonaan, ja jollei takana olisi ollut yli satasen reissua Stadiumiin, mä olisin varmasti tyhjentänyt koko liikkeen. Lopulta mun mukaan itsensä taisteli 70 prosentin alennuksessa oleva mekko 13 eurolla ja aivan uskomattoman hurmaavat punaiset avokkaat suoraan 60-luvulta alle neljälläkympillä! Oooh!
Kesää odotellessa...
 15 LUKIJAA! HIPHEIHURAA ja tänkkeduu vaan kaikille! :)

Kommentit