Yök, herkuttelua!

Juhannus meni sittenkin ihan mukavasti, vaikka se aatonaattona ei siltä vaikuttanutkaan. Taisin hieman ylidramatisoida koko homman. Ajelin mökille, saunottiin, vihdottiin, grillattiin, poltettiin kokkoa ja mentiin sitten ajoissa jo nukkumaan. Kaikki siis kävi oikein hyvin!

Grillaamisesta puheenollen, kesä on jälleen kerran tuonut mukanaan kaiken überrasvaisen, mutta niin äärimmäisen herkullisen grilliruuan. Ruokavalio on muutenkin hieman muuttunut kuluvan kesän aikana ja sen tajusin vasta eilen, kun kävin vaa'alla. Paino oli noussut, jonkun mielestä ehkä naurettavan vähän, mutta minulle se oli herätys jälleen todellisuuteen.

Tätä nyt kiitos vähemmälle!
Mun painohan on pitkään pysynyt jo samoissa lukemissa. Olin tähän hyvin tyytyväinen, vaikka kaukanahan se vielä oli mun ihannepainosta. En kuitenkaan ole muutamaan kuukauteen enää edes yrittänyt laihduttaa, vaan olen pyrkinyt pitämään painon lähinnä kurissa, siinä hienosti onnistuen. Mutta pienikin muutos ruokavaliossa näköjään tekee tehtävänsä välittömästi. Grillimakkara tai pikkuleipä silloin tällöin nyt ei kaada kenenkään laihduttamista, mutta kun tästä on tullut jälleen kerran ikävänpuoleinen TAPA.

Nyt ajattelin taas jatkaa laihduttamista, jotta vaa'an viisari heilahtaisi taas siihen kivempaan suuntaan. Saa nähdä kuinka käy.

Kävin eilen bodypumpissa ensimmäisen kerran selkävaivani jälkeen (kiitos selkävaivan, mun hyvin pitkälle suunniteltu bodypump-kesä koki heti alkumetreillä kovan kolauksen!) ja kaikki tuntui jotenkin tahmealta. Nyt särkee ja sattuu joka lihakseen. Vaikka selkä onkin ollut kunnossa ja entisissä voimissaan ainakin jo viikon verran, mä en silti pystynyt keskittymään treeniin täysiä, vaan varoin jotenkin kaikkea ja pelkäsin, milloin se viiltävä kipu palaa ja mä kaaduin tuskasta ulvoen siihen lattialle selässäni tanko ja painot. No, näin ei käynyt. Kun oikein järjellä ajattelee, luulisi pumpin nyt lähinnä auttavan tuota selkää tässä vaiheessa.

Mutta ei kai tässä auta kuin jatkaa.
Ja jättää herkuttelu vähemmälle.
Perkele. Että oikein ärsyttää taas.
Tää tämmönen.

(Juuri, kun mun piti avautua lukemistani laihdutus-blogeista (tai en mä niitä enää lue), joissa kirjoittajat aina vain harmittelevat, että kun on taas sorruttu herkutteluun ja ikinä ei tapahdu minkäänlaista muutosta missään! Ei koskaan!)

Tänään minigolfaamaan Pyynikille, jei!

Kommentit