Palloilua!

Shoppailu, pari vapaapäivää, bollywood, hyvä kirja, inspiraatio, kirjoittaminen, The X-Files, sulkapallo, jalkapallo, PALLO... näistä on meitsin viikko tehty! Huomenna vielä kaverin syntymäpäiväkekkerit ja Megazone + rapulalauantai vapaalla, niin johan on mahtia! Kylläpä elämä hymyilee! *koputtaa puuta*

Tiistaina kävimme turhankin pitkän kesätauon jälkeen lätkimässä sulkapalloa avopuoliskon kanssa. Niinhän siinä sitten kävi, että mun oikean käden sulkapallolihas kipeytyi aivan helkkaristi, hyvä etten joutunut hakemaan saigonia...! Saigoni tosin ei ollut kaukana myöskään meidän jalkapallomatsien jälkeen. Lähdettiin pelaamaan porukalla palloa tuohon läheiseen puistoon ja homma meni niin vakavaksi, että pikkukivet tunkeutuivat mun sormenpäihin, käsivarsia koristi komea multakerros ja selkäkin alkoi vihoitella (kiitos avopuolisoni, että taklasit mut maihin...). Säikähdin jo, että nyt se selkävaiva sitten tulee takaisin ja vaikka koko loppuillan selkää vihloikin varsin potentiaalisesti, yön jälkeen olin jälleen oma vetreä itseni! ... miten niin meilläpäin otetaan vakavasti kaikki kisailu?

Keskiviikkoa odotin kuin kuuta nousevaa, kun GoGo:lla oli taas bollywood-ilta (odotan sitä joka helkkarin viikko!)! Lihakset sulkapallosta ja jalkapallosta tuskissaan huutaen mä pakotin itseni tanssimaan ja se oli taas yhtä kivaa kuin aina ennenkin! Ensimmäistä kertaa mä tajusin myös työvuoroja suunnitellessani pitää huolen siitä, että keskiviikot olisivat pyhitettyjä vain ja ainoastaan bollywoodille!

Mä ostin, ehkä elokuussa? uudet Adidaksen turkoosit treenikengät sisäkäyttöön, mutta mä en ole vieläkään tottunut niihin. Mun jalat, etenkin jotenkin päkiät, väsyvät niissä todella helposti ja musta tuntuu usein, että mä kompastun niihin esim. tanssiessa. Saattaa olla, ettei kenkä ole vielä muotoutunut mun jalkaan sopivaksi tai sitten mä en vaan osaa käyttää niitä ja painopiste ajautuu huomaamatta eteen, niissä on kuitenkin astetta korkeampi pohja kuin mun vanhoissa. Tai sitten mä en vaan osaa enää seisoa. Kengät ovat pääasiallisesti tarkoitettu treenaamiseen ja tanssimiseen, ei niinkään pallopeleihin. Oli siis vallanmoinen virhe ottaa joka suuntaan joustavat kengät mukaan sulkkispeliin...

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ol niingon gotonas!

Travel Always Finds a Way

Mary Kay

Omaisten suusta kuultua

Tie pohjoiseen - Kaunis Senjan saari