DBDC!

Ihan pikkuisen pakko hehkuttaa DBDC:ta eli Danny's Bollywood Dancing Crew'ta, joka villitsi kaikki esiintymisellään Suomen Talentissa!

Normaalistihan mua ei kyseinen sarja kamalasti kiinnosta: seurailtua sitä on vuosien aikana tullut vain silloin tällöin ja sattumalta, kun kanava on osunut kohdalle. Eilen huomasin myös sattumalta facebookissa linkin illan Talent-kokelaista ja nyt taidankin sitten katsoa sarjaa ihan vakkarina - ainakin siihen asti, kun DBDC on mukana!

Moni blogia lukenut varmasti tietää, miten innoissani minä olen ollut siitä, että pääsen edes kerran viikossa GoGo:lle tanssimaan bollywoodia (valitettavasti parilta edelliseltä keskiviikolta bollywood on jäänyt väliin töiden takia, buu). Bollywood ihan oikeasti ollut aivan törkeän kivaa tanssia, vaikka mun motorisilla ja koreografisilla taidoilla ei paljon kehtaakaan juhlia... mutta kun se vaan on niin kivaa, ainakin se fitness-bollywood, josta tietysti on kysymys, kun puhutaan GoGo:sta.

Ja sitten mä näen meidän bollywood-ohjaaja Dannyn Suomen Talentissa telkkarissa! Voi hyvänen aika sentään, ja tanssikin oli vielä yksi niistä mun suosikeista, jota on tullut jorattua, sekä musiikillisesti että koreografisesti (painotan edelleen mun huonoja tanssimuuvsseja, televisiossa nähty show oli pikkuisen eri tasoa kuin minun - tai muiden - keskiviikko-fitness-bollywoodaajien!)!

Oih, olen varsin innoissani. Musta tuli nyt Talent-stalkkeri, vai pitäisikö sanoa paremminkin DBDC-stalkkeri...? Jos joku ei jengin repäisyä eilen nähnyt, niin äkkiä katsomaan se tuosta alapuolelta!

DBDC tarjosi tanssillaan huikean lopetuksen Tampereen karsinnoille!

 

Loppuun mainostan vielä blogia Karkkipäivä - On the Road! Siellä matkataan just sinne, minne halutaan, eikä sinne, minne on "pakko". Mielenkiinnolla odotan jatkoa Sannin reissulle!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ol niingon gotonas!

Travel Always Finds a Way

Mary Kay

Omaisten suusta kuultua

Tie pohjoiseen - Kaunis Senjan saari