Kesä on nyt sitten täällä...

... ja tämä tyttö suuntaa viikoksi kesälomille keski-Suomeen Päijänteen rannalle köllötteleen! Melkoisen kivoja säitäkin on luvattu, alkuviikolle Foreca lupaa yli +25 astetta! Siksi seuraakin pieni varoituksen sananen, sillä tulevalla viikolla blogissa ei tule tapahtumaan yhtään MITÄÄN. Kone kyllä lähtee mukaan mökille, mutta aivan muissa kuin bloggaus- tai facebookkailutarkoiuksissa. Ei ole nimittäin ollenkaan selvää, että saisimme mökille toimivan netin.

Saas nähdä iskeekö tänä kesänä kovia ukkoskuuroja mökkirantaan niin kuin ainakin toissa kesänä. Sieltä ne Lehtiselän takaa nousivat!
Taas on siis hyvä paikka todistella itselleen ja muille, etten mä nyt oikeasti ole koukussa nettiin tai sosiaaliseen mediaan. Enpä... valitettavasti täytyy myöntää teille - ja etenkin itselleni! - että kyllä tämä jonkinasteinen riippuvuus kai on. Jossain kohtaa tulen ahdistamaan, mutta se on sitten sen ajan murhe! Tällä hetkellä en voi kuitenkaan haaveilla mistään muusta kuin Päijänteen aaltojen liplatuksesta, valoisien kesäöiden hiljaisuudesta, kuumata auringosta, hiekkarannalla makoilusta, muutamasta hyvästä kirjasta ja siitä, että ehkä viikon aikana saisin taas keskittyä täysin kirjoittamiseen. Ja siitä, että saa hetken aikaa olla ihan eristyksissä muusta maailmasta.

Äänestys, johon osanotto oli suorastaan huikaiseva (joopa), on nyt päättynyt ja tulokseksi taisi tulla huimalla yhdellä äänellä se, että kirjoittaisin jonkinlaisen syventävän tekstin mun suosikkivaatteista. No, tämä yksi onnellinen saa kyllä haluamansa ja heti mun kesäloman jälkeen alan työstää asiaa!

Älkää kovasti peljästykö, että olen lisännyt kommenttiboksiin tuon sanavahvistuksen. Siihen on olemassa ihan järkevä syy ja se on yksinkertaisesti se, että mun blogiin alkoi sadella kommentteja ihan kummallisilta sivustoilta (lähinnä jotain nettipokerisivuja?!). En siis jaksa olla koko aikaa siivoamassa niitä blogista, joten koittakaa kestää älkääkä antako sen vaikuttaa teidän asianne ilmaisemiseen millään tavalla! :)

Nyt KESÄLOMILLE! See ya!

(EDIT: Täällä mökillä toimiikin netti, jihaa! Ehkä innostun päivitteleen kuvia jossain kohtaa!)

Kommentit

  1. Täh, miten sulla näky vaan yksi ääni? Jossain vaiheessa oli ainakin KOLME ääntä. :D minä ainakin äänestin kissoja. :) -teija

    VastaaPoista
  2. Niin mäkin olin jossain vaiheessa näkevinäni, että kissoilla olisi kaksi ääntä (olin itse asiassa jo kirjoittamassa tuohon, että kissoistahan mä kirjoitan, mutta katsoin sitten uudestaan eikä siinä mitään kissaääniä enää ollut...)!

    No, ehkä mä haamuäänten perusteella kirjoitan myös siis kissoista :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Sana vapaa!

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ol niingon gotonas!

Travel Always Finds a Way

Mary Kay

Omaisten suusta kuultua

Janoon kuolemisesta