Antaa kaikkien kukkien eikun karvojen... rehottaa vaan, vai kuinka?

Hei, aivan mahtavaa!

Naisten vastine Movemberille, Armpits4August !

Naisten ajatuksena on siis vastata miesten viiksien kasvatusoperaatioon kasvattamalla puolestaan kainalokarvoja täysin estottomasti. Tempauksella olisi tarkoitus kerätä varoja PCOS-oireuhtymää tukevalle hyväntekeväisyysjärjestölle (PCOS = munasarjojen monirakkulaoireyhtymä). Samalla toki yritetään saada naiset olemaan ylpeitä itsestään muutamista karvoista huolimatta, aivan luonnollisena omana itsenään.

Tykkään ihan tosi kovasti tästä ajatuksesta! Vaikka itsekin pyrin eroon karvoista, en silti koe olevani ihan totaalisen alistunut tälle nykyajan kauneusihanteelle, jonka mukaan naisella ei saa olla karvoja suunnilleen missään. Kesäisin olen astetta aktiivisemmin sheivaamassa kainaloita ja sääriä, mutta talvisin, koska kukaan muu niitä todennäköisesti ei näe kuin avopuolisko, kyse ei ole viikottaisesta karvoista eroon pääsemisestä, hyvä, että edes kahden viikon välein jaksan tehdä asialle jotain.

No, kai avopuoliskokin mua katsoisi mieluummin karvattomampana, mutta minun periaatteisiin kuuluu, etten minä itseäni ajele pelkän ukkelin takia - ainakin toistaiseksi tuo karvojen poisto-operaatio tapahtuu vain silloin, kun minä itse niistä häiriinnyn. Toistaiseksi avopuolisko ei kuitenkaan ole kieltäytynyt hipsuttamasta mun jalkoja siksi, että niissä olisi viikon ellei parin vanha sänki tuloillaan.

Onkos lukijoissa ketään rohkeaa naista kasvattamaan kainalokarvoja kuukauden sheivaamatta (omakohtaisesti kokemuksesta voin sanoa, etteivät ne edes kasva kovin kamalasti kuukaudessa, vaikka mullakin on kai jonkinlainen supernopea karvankasvu)? Välttämättähän ei tarvitse niin rahaa kerätä, vaan olla henkisesti (ja kai myös fyysisesti) hengessä mukana!

Kommentit