Kutsukorttihelvetti vol. 4 - It's a Final Countdown!

Kutsukorttien värkkäämisessä alkaa vihdoin ja viimein maaliviiva häämöttää! Muutamaa korttia, postimerkkiä ja osoitelappua lukuunottamatta kaikki ovat valmiina sukeltamaan ensi viikon alusta postin syövereihin. Lisäksi muutamasta puuttuu vielä kutsu-tarra kannesta ja tätä silmällä pitäen täytyisikin eksyä taas jonkin sortin askarteluliikkeeseen loppuviikosta - viimeistään viikonloppuna.


On tuo ollut aikamoinen urakka. Minä sentään pidän askartelusta hyvin paljon, mutta olen melko varma, että nuo ovat elämäni viimeiset kutsukortit, joita tulen koskaan tekemään - ainakaan tuota määrää. Onnea heille, joilla on se kolmesataa vierasta...

Lopputulos ei ole ihan sellainen kuin olin ajatellut. Askarteluperfektionismi pääni sisällä on lakannut kuitenkin huutamasta apua ja ambulanssia. En väitä, etteikö tämän hetkinen lopputulos edes vähän häiritsisi, mutta toisaalta... sehän on vain yksi kutsu. Ainut, jota niiden epätäydellisyys tulee koskaan häiritsemään olen minä itse. Ei siksi, että pelkäisin kutsuttujen päivittelevän kortin virheitä. Vaan siksi, koska minä, you know.


Ajatukset ovat kuitenkin jo suunnanneet tulevaan kevääseen ja siihen, ettei häiden alla askartelu suinkaan lopu kutsukortteihin. Listalla seisoo mm. ohjelmalehtiset, hääkarkit, menut, paikkakortit, pöytien koristeet yms yms... että eiköhän tuolla kutsukorteissa menetetyllä täydellisyydellä ole vielä mahdollisuus kaivautua esiin! ;)

Alustava ajatus pöytäkoristeista onkin jo alkanut kehkeytyä, niistä sitten myöhemmin!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ol niingon gotonas!

Travel Always Finds a Way

Mary Kay

Omaisten suusta kuultua

Tie pohjoiseen - Kaunis Senjan saari