Heippa kaksio!

Nyt menee ihan nurinperin hommat. Kun minä alan jo fiilistellä alkavaa syksyä ja ihastella näin iltaisin pimenevää yötä, alkaa päivisin paistaa aurinko tavalla, jolla sen olisi monen mielestä pitänyt paistaa jo kaksi kuukautta sitten. Itsehän olen nauttinut näistä kauniista ja lämpimistä loppukesän päivistä nukkumalla päivät pitkät (yövuoroja). Niin ja tietysti pakkaamalla tavaroita laatikkoon.

Muutto olisi nyt sitten edessä. Johan siitä onkin haaveiltu jo ainakin vuosi. Isompaan muutetaan, kolmioon, ja ei! Meille ei ole tulossa perheenlisäystä! Se tuntuu olevan jokaisen oletus. Katkaisen heti täällä bittiavaruudessa siivet sellaiselta ajatukselta. Ylimääräistä huonetta tarvitaan lähinnä ukkelin sähkörummuille, jotka ovat nyt tosiaan uuden kämpän myötä saaneet vihdoin ja viimein tulla kotiin ^.^

Olen aika innoissani. Pääsee sisustamaan ihan uutta asuntoa! Se toki tarkoittaa sitä, että jotkut huonekalut menevät vaihtoon ja allekirjoittanut pääsee ostoksille! Kokoa-se-itse-ja-kiroa-Ikea, here I come...!

Toisaalta tuntuu ihan karmean haikealle jättää tuo meidän nykyinen kämppä. Se on kuitenkin mun ensimmäinen ihan "oma" koti. Olemme asuneet siinä seitsemän vuotta. Siihen ja oikeastaan koko siihen ympäristöön ja seutuun liittyy niin paljon kivoja ja hassuja muistoja. Kavereita, illanistujaisia, mahtavia hetkiä. Ikävä tulee myös omaa takapihaa ja metsää, niin ja tietysti omaa saunaa.

Mun ensimmäinen ja ehdottomin kriteerini uuden kämpän löytymiseen oli se, että siinä on oma sauna. Eikös siinä sitten käynyt niin, että tulevassa kämpässämme ei ole omaa saunaa... mua suostuteltiin ja mä taivuin. Ajattelin, että ei kai siihen kuole. Eihän? Sen kai näkee sitten... vähän kyllä hirvittää. Olen nimittäin ollut ahkera saunoja tähän asti. Jos palelee, en voi kuvitellakaan meneväni pelkkään suihkuun: saunassa on ensin käytävä lämmittelemässä.

Voi apua.

Olkoon tämä jäähyväispostaus meidän nykyiselle kämpälle. Harvassa olivat kuvat, joita siitä löysin koneen syövereistä, mutta edes jotain.








Heippa kaksio!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Omaisten suusta kuultua

Suosikkikuvat TOP40

Bergamo Historic Gran Prix

Kotimatka ja kolikkosuihkut

Tie pohjoiseen - Kaunis Senjan saari