Uusia tuulia blogissa

Elämme jännittäviä aikoja Riinalta rakkaudella -blogin osalta. 

Eilen muutin pitkästä aikaa blogin ulkoasua. Kaipasin taas jotain vähän eläväisempää sivustoa sen yksinkertaisen sijaan, joten tässä tämä lopputulos nyt seisoo. Itse olen tyytyväinen. Oletteko te? Oliko karrrrrmea virhe? Kysyn tätä lähinnä lämpimikseni; en tiedä, olisiko teidän eriävillä mielipiteillä minkään valtakunnan vaikutusta tähän asiaan. Jep, oon kauhee.

Eilen tein myös jotain muuta jänskättävää! Blogia voi tästedes "seurata" myös Facebookin ihmeellisessä maailmassa! Minä ihan omin pikkukätösin väänsin tänään hyvinkin yksinkertaisen oman sivun tälle minun blogilleni tuonne sosiaaliseen mediaan.

Sivun tarkoitus on lähinnä pitää lukijoita ajan tasalla siitä, mitä blogissa tapahtuu (joo, viime aikoina ei juurikaan ole mitään tapahtunut, mutta ehkä tämä motivoi muakin vähän aktiivisempaan kirjotteluun) ja olla sellainen kuulumisten jakamiskeskus esim. reissun päällä ollessa, jos läppärissä on liikaa kannettavaa.

Naamakirjan sivulle pääsee naputtamalla osoitteen www.facebook.com/riinaltarakkaudella

Älypuhelimen oston myötä olen tutustunut kuvasovellukseen nimeltä Instagram. Joo, sekin jo toisille muinaishistoriaa, mutta minulle kamalan uusi ja hieno asia. Olenkin lisännyt tuohon sivuun tuommoisen slideshow'n. Siinä pyörinee jatkossa kaikenmoisia kuvia suoraan allekirjoittaneen Instasta. Koittakaa kestää tää mun sukellus älypuhelinten ja sovellusten maailmaan :P

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Omaisten suusta kuultua

Bergamo Historic Gran Prix

Tie pohjoiseen - Kaunis Senjan saari

Kotimatka ja kolikkosuihkut

Mary Kay