28. toukokuuta 2010

Viimeinen ilta





Kävin tänään viimeisen kerran kaupungilla. Ostelin vähän tuliaisia, hyvin epävarmana kylläkin, sillä mulla on melkoinen matkalaukku ongelma. Ei siinä, kyllä tuonne tavaraa mahtuis! Ongelma on se, että se painaa liikaa. Sinne kun sitten tunkee vielä pari pulloa ja uuden korutelineen, jonka löysin tänään, niin taitaa lentokentällä huomenna lisämaksu rapsahtaa välittömästi. Olisi ollut järkevää vaikka lähettää jotain vaatteita postissa. No, tyhmästä päästä kärsii rahapussi.

Päivä onkin kulunut pakkaillessa ja vähän tätä blogia ehostaessa. Löysin niin mahtavia sivuja, joista saa ladattua kaikkia ihania ja upeita taustoja, etten mä oikeasti yhtään osaa päättää, miltä mun blogin pitäs näyttää. Nyt kun tämä on muutenkin siirtymässä uuteen aikakauteen, kun Saksan vaihto vetelee viimeisiään. Ajattelin jatkaa tarinointia tänne. Mä olen ihan hurahtanut tähän bloggailuun ja kaipa se on nykyään vähän muotiakin? Minähän en ole ikinä muodin perässä juoksenut, mutta tämä taitaa olla poikkeus.


Tänään ostin viimein oman sytkärin. Olihan mulla sytkäri, kun mä tulin tänne, kaksikin (en tiennyt toisen olevan mun takin taskussa lentokentän turvatarkastuksessa, joten se toinen sitten takavarikoitiin multa), mutta se toinen sitten katosi jossain välillä Frankfurt - Marburg. Ensimäisestä päivästä lähtien mulla on ollut lainassa Gretan sytkäri ja tänään mä sitten palautin sen sille - viimein. Pakon edessä tulee tehtyä kaikkea.

Ei jotenkin yhtään huvittaisi matkustaa huomenna. Tietenkin on ihana mennä kotiin ja nähdä Mikko ja kisut, mutta tällä hetkellä pelkkä ajatuskin matkustamisesta tuottaa tuskaa. Yleensä mä oon tykännyt istua kulkuneuvoissa; busseissa ja junissa ja lentokoneissa, kun siinä on sellainen matkustamisen meininki (vaikkei sitten kulkisi bussilla kuin väliä Hervanta - Keskustori). Osittain sitä iloa tällä hetkellä syö tuo matkalaukkuongelma ja se, että mun pienemmän matkalaukun kahva on rikki. Eli siis tässä ei ole muita kuin matkalaukkuongelmia!

Stressaamisesta, pakkaamisesta ja blogin päivittämisestä hyvinhyvin väsyneenä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana vapaa!

Luetuimmat

Arkisto