7. toukokuuta 2010

Perjantai ja viikonloppu!

Ihanaa kun on perjantai. Vielä kun tuo sää paranis huomiseks, niin ois hienoa! Mutta pääasia, ettei tarvi herätä aikaisin. Vaikka en mä täällä kauheen myöhään ees kehtaakaan nukkua, viimeistään puol kymmeneltä oon vapaapäivinä noussut ylös. Mutta en mä kyllä myöhempään enää osaiskaan nukkua. Ja huomenna jos sitä eksyis sitten tuonne kaupunkiin ajoissa.

Herranjestas kun mua otti taas hetkellisesti aivoon jotkut niistä lapsista tänään. Tai oikeastaan vaan yks. Kun sinne päiväkodille tulee yhden maissa aina muutamia koululaisia tekeen läksyjä ja hengaileen ennen kun ne menee kotiin. Ni yks niistä koululaisista. Mietin tänään, että miten semmonen on ees kouluun päästetty! Ihan hullu kakara! Mitään se ei usko mitä sille sanoo ja hyppii vaan päin, jos sitä kieltää. Mä en oikeesti ymmärrä, miten ne ohjaajat voi pysyä sen lapsen kanssa niin  tyynen rauhallisina. Mun on pakko purkaa tänne tätä ärsytystä, kun mä en osaa saksaks sille lapselle mitään sanoa. Mua päin jos se alkais hyppimään ja riehumaan, niin mulla palais käämi niiiiin totaalisesti ja niiiin nopeasti! Siks mä olenkin edelleen vahvasti sitä mieltä, että musta ei oo tarhantädiks! Nevöeva! Hitto, ei muuta kun pimeeseen koppiin pariks tunniks tommoset, niin kyllä varmaan alkais rauhottuun pikkuhiljaa... nojoo, ei nyt oikeesti :)

Hmm, perjantai. Tekis vähäsen mieli ölyttä. Mutta täytyy malttaa mieli huomiseen, jos Greta vaikka veis mut pubiin sitten...

Pelailin tässä illasta pari tuntia Mikon kanssa minigolfia aapelissa. On se vaan hauskaa ajanvietettä. Paitsi loppupeleistä hyvinkin ärsyttävää! Kun alkaa silmät harittaan eikä jaksa keskittyä niihin lyönteihin. Mutta lievittyipähän tuo ikäväinenkin taas vähän, kun juttelin samalla Mikon kanssa skypessä! :)

Mulla tuli tänään vessassa ihan uskomattoman vahva deja-vu-ilmiö! Siis kun istahdin siihen pöntölle (:D). Aloin siinä sitten miettimään noita lätkän mm-kisoja ja mieleen tuli se, kun eilen kysyin tuolta perheen isännältä, että näkyyköhän niitä pelejä täällä (siitä kun ei voinut olla varma, kun tämä Saksa on vähän enemmän jalkapallo- kuin jääkiekkomaa). Sitten tuli ihan sellanen olo, että ihan kun mä olisin tyyliin nähnyt unta siitä tilanteesta, kun mietin tätä just siinä vessassa. Tuli ihan omituinen olo!

Kävinkin tossa just katsomassa vähän aikaa USA-Saksa -peliä ja siellähän Saksa johti 0-1. Saas nähdä sitten maanantaina, kun Saksa kohtaa Suomen. Se taitaakin olla sitten ainoita pelejä, joita nään. Ellei Suomi sitten rempase kärkipeleihin. Uskon kyllä, että näin käy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana vapaa!

Luetuimmat

Arkisto