3. toukokuuta 2010

Sadetta, hopeisia miehiä ja huohottajia

Lähdin aamulla ilman sateenvarjoa, tottakai sataa. Sokeat ja hopeiset ihmiset valtaavat kadut ja H&M:n jonossa huohotetaan niskaan. Where's this world going?

Noilla oletuksilla todella huonoon suuntaan, täytyy sanoa. 

No ei siinä, sateessa kastumisen voi jatkossa välttää ottamalla sateenvarjon mukaan. Mikä siis tarkoittaa sitä, nyt täysin todistetusti, että silloinhan taivaalta ei sada tipan tippaa yhtään mitään! Aamulla oli harmaata ja sumuista ja mä ajattelin, että no eihän tuolla nyt mitään sada, en jaksa raahata sateenvarjoa turhaan mukana TAAS. Niin, no miten kävikään. Heti naurettiin päin naamaa! Toivottavasti viimeöinen kurkkukipu ei palaa tuon kastumisen takia!

Repesin ihan täysiä tänään, kun kävelin tuolla keskustassa töitten jälkeen. Hitto, mut olisi pitänyt ottaa kuva siitä hopeisesta miehestä! Se oli sellanen järkyttävän kokonen kaappi, jolla oli joku foliopuku päällä ja naama maalattu hopeiseks. Sit se vielä huomas, kun mä repesin sille ja se moikkas mulle kirkkaalla äänellä. Sanoin vaan hallo takas sille ja jatkoin äkkiä kadun toiselle puolelle. Sillä oli sellanen kuppi siinä sen edessä, joten se ois kai halunnut rahaa multa. Mikä lie performanssiesitys sillä siinä oli...

Näin tänään kaksi sokeaa ihmistä TAAS kun tuolla haahuilin keskustassa. Mistä näitä sokeita oikein tulee?? Kysynpähän vaan!

Kävin ostaan H&M:ltä pari paitaa, kun olivat niin halpoja (ja kyseisen liikkeen laadun perusteella kohta myös rikkinäisiä). Sellasen valkosen topin ja tummanharmaan... öö... mikä tää nyt on... tämmönen missä on napit edessä. Koska tämä ei ole mikään muotiblogi, niin en laita tänne kuvia niistä. Ne ei ole niin ihmeelliset. Perusvaatteita. No nyt mä alan tarinoimaan mun tyylistä ja tämähän ei edelleenkään ole muotiblogi! Niin, anyway, ostelen nykyään aika paljon tommosia perus t-paitoja tai toppeja, jos ostan paidan. Ja kaikki on nykyään tommosia pitkiä, tunikatyyppisiä. Haluan ehkä vaan mun mahan piiloon! Joo, se siitä.

Kaupassa mua alkoi suunnattomasti ahdistaan mun takana seisova tyttö. Jouduttiin jonottaan siihen kassalle aika kauan, kun sillä mun edellä olevalla tyypillä oli joku hullu ongelma siinä niitten ostostensa kanssa. Ni voi herranjumala, kun tää mun takana oleva tyttö änki lähelle seisomaan! Meinasin kyynärpäällä tönästä sitä kauemmas. Eikä se muutenkaan ollut mun osalta varmaan kovin imartelevaa, koska musta tuntu, että mä haisin ihan kamalalle. Ei muuten, mutta en ollut käyttänyt tota mun takkia perjantain jälkeen ja koska perjantaina istuttiin sisätiloissa ja vedettiin röökiä, se hais tooooosi hyvälle! Mua ihteenikin ällötti. Mä en tullut aamulla edes ajatelleeks moista, kun mä sen päälleni puin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana vapaa!

Luetuimmat

Arkisto