25. maaliskuuta 2019

Kolme postikorttia Victoriasta

Terveisiä Victoriasta, Brittiläisen Kolumbian pääkaupungista, Vancouver Islandilta! 


Muutamasta opintoihin liittyvästä velvollisuudesta huolimatta nämä pari päivää täällä keväisessä, kirsikkapuiden valtaamassa pikkukaupungissa ovat olleet aivan ihania, ja olenkin totaalisen hurmaantunut kaikesta tästä söpöydestä, jota tällä Kanadan brittiläisimmäksi kaupungiksi haukutulla "kylällä" on tarjota.


Olen kävellyt ulkona kaupungissa, olen kävellyt jalkani ja kenkäni pilalle, ehkä selänkin, ja nauttinut keväisestä lämmöstä ja mereltä puhaltavasta suolan tuoksuisesta tuulesta. Olen istunut maailman söpöimmässä leipomossa syöden maailman söpöintä juustokakkua, juonut valkoviiniä ravintolan terassilla auringonlaskua katsellen, istunut rantaan ajautuneen tukin päällä ja yrittänyt etsiä täydellisen meren siloittaman kiven jalkojeni juuresta. Olen ajatunut Chinatownin kapeille kujille tietämättä, minne olen edes menossa ja astunut vesitaksin kyydistä kelluvien talojen kylään. 


Elämää lähes parhaimmillaan, siis.

💕

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana vapaa!

Luetuimmat

Arkisto