21. toukokuuta 2010

AURINKO

Tänään, pitkän ja tuskallisen odotuksen jälkeen ulkona on jälleen tarennut t-paidassa, ja miksei vaikka bikineissäkin (en vaan ihan kehdannut mennä tuonne takapihalle pelkissä bikineissä)! Aivan ihanaa, oon ollut hullun energinen tänään. Ja tietysti nyt iltaa kohden tekis mieli johonkin terangillekin ja vähän kaduttaa, etten hakenut päivällä kaljaa kaupasta. Mutta rauhallisesti mennään ilta, Salkkaritkin jo katselin Katsomosta.


Tosiaan, tänään sitten sain valmiiksi tuon seinämaalauksen. Tai kai mä sitä tiistaina vielä vähän korjailen, jäi häiritsemään jotkin tyhmät yksityiskohdat, kuten epätarkat rajat... eihän tuo mikään kamalan hieno taidonnäyte ole, mutta jääpähän se nyt sinne lapsia ja työntekijöitä ilahduttaan, kun mä lähden. Tietysti ne heti maalaa ton pois, kun oon lähtenyt :D

Voi ihanuus tuota auringon paistetta. Oon koko ajan innoissani. Toivottavasti nämä kelit kestää sen aikaa, kun täällä olen. Enäähän mulla on jäljellä tasan viikko, sitten koti-Suomi kutsuu ja ihan hyvä niin! Matkailumittari näyttää taas hetken aikaa punaista, kunnes mä alan taas haaveilla, että jos sitä lentokoneella vaikka jonnekin lomalle lentäis...tosin kotimaan matkailukin olisi tässä vaiheessa jees; puhuttiin joskus kevättalvella Mikon kanssa, että jos sitä loppukesästä tai joskun lähtis Lappiin katteleen. Oo, Lappi on niin ihana paikka sekin!

Että sellasta. Huomenna ja sunnuntaina täällä Marburgissa on tosiaan ne jonkinmoiset kekkerit, Hafenfestit, vissiinkin eräänlaiset satamajuhlat. Perheen isäntä naureskelikin mulle, että huvittavaa siitä tekee sen, että Marburgissa on yksi ainut laiva ja sekin on jokilaiva. Mutta syy kuin syy, meikäläinen ainakin lähtee kaupungille fiilisteleen.

Sunnuntaina oonkin sopinut treffit Gretan ja tän luokkalaisten Thomasin ja Hellenan kanssa tuonne cityyn. Tää Thomas ja Hellena ovat tulossa lokakuussa Tampereelle vaihtoon ja oon luvannut niille näyttää sitten kaupunkia, vastavuoroisesti. Vaikka eihän noi mulle täällä kaupunkia näyttäneet, vaan Greta ja se sen poikaystävä lähinnä. Mutta anyway, kiva viikonloppu luvassa, toivottavasti! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana vapaa!

Luetuimmat

Arkisto