20. toukokuuta 2010

Seinämaalausta


Päiväkodilla lähes koko seitsemän tuntia vierähti seinää maalaten. Se ei nyt varsinaisesti kuulu niihin lähihoitajaharjoittelijan työtehtäviin työssäoppimispaikalla, mutta en voinut kieltäytyäkään urakasta, kun vaikutti niin kivalle, enkä oo aikoihin mitään edes maalannut! Sitä paitsi, nyt mun käden jälki jää näkymään päiväkodin seinälle pitkäksi aikaa.

Kyseessä oli siis aamupala-/leikkihuoneen seinä, johon tää mun ohjaaja oli joskus aikaa sitten piirtänyt sellasen aamupalahahmotelman (tuli mieleen vähän sellainen tyypillinen mallipiirtämisen asetelema, jossa on astioita ja hedelmiä) ja pyys mua nyt maalaamaan sen loppuun täysin vapain käsin. Päivä hurahti melko nopeaan, vaikka aluksi mulle suurta päänvaivaa tuottivatkin päiväkodin surkeat maalausvälineet. Ensinnäkään mulla ei ollut sinistä maalia lainkaan ja tietysti mä olisin sitä tarvinut. Eikä niissä pensseleissäkään mitään hurrattavaa ollut. Suurin osa oli kuivuneita koppuroita.

Työ jäi vielä kesken, joten saattaa olla, että huominenkin päivä hurahtaa nopeaan ohitse seinää maalatessa, eikä se ole lainkaan huono, kun on perjantai ja viikonloppu, ihanaa. Lisäksi Marburgiin on tulossa jokin juhla/karnevaalit lauantaina ja sunnuntaina, joten tekemistäkin riittää ja ensimaanantai on kaiken lisäksi vapaapäivä! Lisäksi sääkin vaikuttaa lupaavalta, viimein, yli +20 näyttää WeatherOnline.

2 kommenttia:

  1. Tiesitkö, että Marburg on verenvuototauti.

    Yritin uteliaana ettiä netistä mikä juhla siellä on, mutta en löytänyt kuin ton faktan.

    P.s. Jos karnivaalit, nin kai leijonapuku on ostettu ja karjumista harjoiteltu??

    VastaaPoista
  2. Joo, kyllä mä tiedän, että joku paha virus se taitaa olla :D Se on jokin Hafenfest, satamajuhla, vaikka täällä ei kuulemma ole kuin yksi jokilaiva :D

    VastaaPoista

Sana vapaa!

Luetuimmat

Arkisto